Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute

Cena: 899 000 PLN
Ford
Numer katalogowy: #3
Numer VIN: 8F02C
Rok produkcji: 1968
Przebieg: 1000
Pojemność silnika: 444.00
Rodzaj skrzyni biegów: Manualna
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute
Mustang Fastback GT500 Eleanor Tribute

Opis

Ford Mustang z 1968 w wersji stylizowanej na filmową Eleanor i GT500 to najbardziej poszukiwana wersja forda Mustanga z tamtych lat  . Ten konkretny egzemplarz został całkowicie odrestaurowany z dbałością i najmniejsze detale. Nawet podłoga została polakierowana w kolorze nadwozia.  Silnik został całkowicie przebudowany i wzmocniony, ponadto dodano odtlenek azotu. Dopełnieniem jest skrzynia manualna pięcio biegowa TREMEC TK600, klimatyzacja i wspomagania hamulców i sterowania. Za hamaowanie odpowiadają 6 tłoczkowe hamulce tarczowe z przodu i 4 tłoczkowe z tyłu - to wszystko od WILWOOD.

Auto dopracowane w każdym detalu a poprawki mechaniczne spowodowały że ten ponad 50 letni samochód prowadzi się, hamuje i przyśpiesza jak współczesne auto sportowe.

Mechanika

Silnik Create engine FORD FE Big Block

- STROKER 444cui, 

- aluminiowe głowice Performer RPM

- wałek rozrządu na rollerach

- popychacze zaworowe na rollerach

- Kuty wał, korbowody i tłoki - zestaw SCAT

- wtrysk paliwa direct port od Edelbrock

- układ zapłonowy MSD

- zestaw kół pasowych na szeroki pasek wraz z wszystkimi urządzeniami z polerowanego aluminium - True Trac

- Skrzynia biegów TREMEC TKO600 5 biegowa z bardzo długim biegiem piątym 320km/h

- sprzęgło hydrauliczne

- układ wydechowy ze stali nierdzewnej z klapami

- kolektory wydechowe 4 w 1

- miska oleju COBRA 7q aluminiowa

- klimatyzacja

 

 

 

 

Podwozie

- zawieszenie przednie coilovers z regulacją odbicia i dobicia

- wahacze przednie na łożyskach

- układ hamulcowy ze wspomaganiem od Wilwood - 6 tłoczków

- układ wspomagania pinion rack

- tylne zawieszenie na coilovers wielowahaczowe

 

Wnętrze

- kolumna kierownicza łamana w chromie

- wnętrze w stylu DELUX

- zegary elektroniczne do 320km/h

- auto całkowicie profecjonalnie wyciszone

- System audio PIONIER z ekranem 8", CARPLAY, DAB+, 

- Głożniki MOREL TEMPO ULTRA

- wzmacniacz CARPOWER 4 kanałowy

- Kamera cofania

- elektrycznie opuszczane szyby

- nowe wiązki z nowoczesnymi zabezpieczeniami i przekaźnikami

- zestaw foteli i podłokietnika od TMI

Nadwozie

- lakier w idealnym stanie ze srebrny i pasami

- zestaw spoilerów ELEANORE

- zawiasy maski aluminiowe billet

- zestaw foteli i podłokietnika od TMI

- wydechy boczne z klapami sterującymi głośnością z końowkami aluminiowymi

- felgi 17 cali kute

- klapa bagaznika otwierana na pilota